Πολιτική Επιστροφών

H έλλειψη της φυσικής επαφής του τελικού καταναλωτή με το επιλεγμένο προϊόν και εφόσον οι συναλλαγές με το κατάστημα γίνεται εξ αποστάσεως ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 2251/94

Εκτός εάν ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3ιβ της ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013) ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013)

Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης

1. Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ενημερώνει τον προμηθευτή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Προς τον σκοπό αυτό, ο καταναλωτής δύναται:

α) είτε να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που παρατίθεται στο τμήμα Β
β) είτε να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

2. Ο καταναλωτής έχει κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης που αναφέρεται στο άρθρο 3ε παράγραφος 2 και στο άρθρο 3στ ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 ), εάν η ανακοίνωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αποσταλεί από τον καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας.

3 . Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης


Αποτελέσματα της υπαναχώρησης

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών:

α) να εκτελέσουν την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος ή
β) να συνάψουν σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος σε περιπτώσεις που υποβλήθηκε προσφορά από τον καταναλωτή.


Υποχρεώσεις του προμηθευτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

1. Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή με τους όρους που ορίζει το άρθρο 3θ ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 ) , εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση δυνάμει του άρθρου 3ζ (Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 )

Υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

(Άρθρο 3ι Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 )

1. Εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος, ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στον προμηθευτή ή σε άτομο εξουσιοδοτημένο από τον προμηθευτή να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 3ζ ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013). Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

2. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Μείωση αξίας αγαθών

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει ήδη καταθέσει αίτηση σύμφωνα με το
άρθρο 3γ παράγραφος 3 ή το άρθρο 3δ παράγραφος 8 ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 ) , ο
καταναλωτής οφείλει να καταβάλει στον προμηθευτή, σε σύγκριση με την πλήρη κάλυψη της σύμβασης, ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη στιγμή που ο καταναλωτής ενημέρωσε τον προμηθευτή ότι θα ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Το αναλογούν ποσό που ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει στον προμηθευτή υπολογίζεται βάσει της συνολικής τιμής που είχε συμφωνηθεί στη σύμβαση.


Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

( Άρθρο 3ιβ Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 )

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια ( Κοινής Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 ) για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1- Προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων·

2- Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα·

3- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους
προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση·

4- Προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία·

Το δικαίωμα υπαναχώρησης και η επιστροφή δεν ισχύει στις περιπτώσεις ειδών που αφορούν προσωπική υγιεινή όπως εσώρουχα, βερμούδες, βούρτσες, μανόν, κλπ

Επιστροφή χρημάτων δεν ισχύει στην περίπτωση που ο πελάτης ζήτησε να παραλάβει

ο ίδιος από το κατάστημα μας.

Όλες οι συναλλαγές γίνονται βάση των διατάξεων του αστικού κώδικας που ορίζει το άρθρο 534: «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.»
Τα προϊόντα φέρουν εγγύηση καλής λειτουργίας βάση της κύμαινης νομοθεσίας, το προϊόν και τον κατασκευαστή.

Παρ’ ότι ο δικτυακός τόπος του Plaza24 καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια μέσω της πληρότητας των περιγραφών των προϊόντων που αναρτά στις σελίδες του, είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του. (Είμαστε πρόθυμοι να δώσουμε διευκρινήσεις τηλεφωνικώς πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.)

Όροι Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα ελαττωματικά προϊόντα που αγοράσατε λόγω αποδεδειγμένης υπαιτιότητα του Plaza24, ( κατεστραμμένα κατά την μεταφορά) ή λόγω ελαττώματος του προϊόντος, (λειτουργίας) και να γίνει αντικατάσταση ή επισκευή.

Στην περίπτωση που το προϊόν εμφανίσει λειτουργικό ελάττωμα κατά την περίοδο που καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την Plaza24 ή από την κατασκευάστρια εταιρεία ή τον επίσημο αντιπρόσωπο του, ο τελικός καταναλωτής έχει δικαίωμα να ασκήσει τα δικαιώματα του όπως αυτά διατυπώνονται στα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά το χρονικό της παραλαβής του και που προσφέρονται από την εγγύηση.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
1. Εφόσον έχετε επικοινωνήσει με το τμήμα επιστροφών για τις αγορές.

2. Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) ( σε περίπτωση τιμολογίου χρειάζεται Δ.ΑΠ. της τιμολογημένης επιχείρησης) ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ O ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ

Σε κάθε από αυτές τις πολύ σπάνιες περιπτώσεις, είμαστε πάντα δίπλα στον τελικό καταναλωτή με θετική διάθεση και πολύ πρόθυμοι να εξυπηρετήσουμε.


Τμήμα Β υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης από συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος και εξ' αποστάσεως

(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ B΄ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Ν. 2251/94)


Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)


  • Προς: [συμπληρώστε εδώ τα στοιχεία του προμηθευτή]


ΕΠΩΝΥΜΙΑ:


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

  • ΟΔΟΣ:
  • Τ.Κ.:
  • ΔΗΜΟΣ:



E-mail :




  • Γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ από τη σύμβασή μου πώλησης των ακόλουθων αγαθών
  • Που παραγγέλθηκε στις --/--/---- και που παρελήφθη στις --/--/----

  • Συμπληρώστε εδώ τα ατομικά σας στοιχεία


ΕΠΩΝΥΜΟ:

ΟΝΟΜΑ:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

  • ΟΔΟΣ:
  • Τ.Κ.:
  • ΔΗΜΟΣ:

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:

E-mail:


  • Υπογραφή καταναλωτή (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί)



  • Ημερομηνία --/--/---